What makes hotel analytics intelligent?

August 29, 2019 SnapShot Team

With the amount of data available in the hospitality industry, more and more companies are looking closer at the tools and solutions to help make the most of their data. We discussed in our previous article the importance of building a data strategy to stay competitive and there are still many more moments along that path to cover too.

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So gewinnen Sie Ihre Kunden mithilfe von Daten

August 9, 2019 Kristina S. Park

Die Hotelgäste von heute haben sich an technologische Annehmlichkeiten gewöhnt und erwarten daher, in Hotels fortschrittliche Technologien vorzufinden, die denen entsprechen, die sie zu Hause oder im Büro haben, oder diese sogar übertreffen – und das sind noch nicht alle ihre Erwartungen. Der Wettbewerb in der Hotelbranche ist hart, und er wird sich durch neue Marktteilnehmer, Branchenquerdenker sowie Fusionen und Übernahmen noch weiter verschärfen. Wie kann das Hotelgewerbe im wachsenden Wettbewerb bestehen und gleichzeitig die Bedürfnisse seiner Gäste erfüllen und sogar übertreffen? Egal, ob es sich um unabhängige Hotels oder Managementunternehmen handelt – wer seinen Mitbewerbern einen Schritt voraus ist, sichert sich die Gäste. Für Kundenbindung zu sorgen ist leichter gesagt als getan. Mithilfe der heute verfügbaren Technologien und der zunehmenden Datenunterstützung kann das Ziel, Kunden an das Unternehmen zu binden, jedoch erreicht werden. Wir haben die Schritte zur Kundengewinnung mithilfe von Daten auf fünf Schlüsselfaktoren eingegrenzt: Markenrelevanz, Revenue Management-Effizienz, Datenstrategie, Datenkultur und Gästevertrauen.

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How to Win Your Customers Through Data

July 18, 2019 Kristina S. Park

Today’s hotel guests have become accustomed to technological conveniences where they expect advanced technology in hotels, comparable or better than home or office experience and want even more. Competition is fierce in the hospitality industry, it’s only going to continue to accelerate with new entrants, industry disruptors, and mergers and acquisitions. So, how can hotel business stay afloat amidst the growing competition while meeting and exceeding the needs of their guests? From independent hotels to management enterprises, staying ahead of your competitors means owning your guests. Ensuring guest loyalty is much easier said than done, but can be accomplished through today’s technology and the growing dependence on data. We’ve narrowed down the steps on how data can help you win your customers to five key factors: brand relevance, revenue management efficiency, data strategy, data culture, and guest trust.

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